Önce aç karnına gidiyorsun bi kan alıyorlar. Sonra doktorun önerisine göre 50 gr veya 75 grlik şeker içeren bir sıvı içiyorsun. Benim içtiğim elmalı gazoz gibi bir şeydi. Saate bakıyorlar ve 1. Ve 2.saatte tekrar kan vermeni istiyorlar. Bu arada içtiğin şey biraz mide bulantısı ve baş dönmesi yapabilir, çok normal. Zaten yürümeyi, su içmeyi falan yasakliyorlar. Bi yere oturup saatin gelmesini bekliyorsun o kadar