Yeni atlattım sayılır bende de inanılmaz öksürük var ve hala geçmedi test verdiğimin üzerinden 18 gün geçmesine rağmen. Öksürükten ayakta kalmamaya ve karnımı tutmaya çalışıyorum şiddetli olduğundan ötürü. Bebeğin hareketli olması iyi bir şey çünkü doktorum bana hareketi azalır ya da hissetmezsen 112 ara demişti ikinci testim de pozitif çıktı o yüzden henüz gidip bebeğimi göremedim. Rabbim şifa versin İnşAllah. Sağlıkla kavuşursun İnşAllah minnoşuna 🌸 cümlemiz 🙏🏻