biruykusuzanne Karacaaa bende 16+5 🙂 doğumunun ne zaman. Benimki 2. Gebelik zorunlu sezeryan kızım oalcak hayırlısıyla ilki de oğlandı 🙂 2 gün suni sancı alıp sonra sezeryan olmuştum 🙂