Dilhunizade Nazlimom su an hastanedeyim nst bekliyorum🤦♀️ Kendi hesaplamaya gire bugün tam 32+0 ama doktorumuzun hesabına gore su an 31 haftalığz 31+4 yani.. Ve 2100 gram dedi pek hesaplamasina ve bilgisine güvenmiyorum ama bakalim
Ayazmami Nazlimom 32+4 dün kontrolüm vardı 2.205 kilo dedi nts kontrolü de yapıldı bu ayda başlıyormuş 🙃
Suzanne Dilhunizade merhaba konuyla alakasız 32. Haftada mı nst başlıyor yoksa sizin sancı vs bir şikayetiniz mi vardı?
Dilhunizade Nazlimom gelisimi icin ileride vs. Birsey dedi mi doktorunuz? Ben su an 31 haftalik ve 2100 gram görünüyorum ve şekerden şüphelendiğini soyledi
Nazlimom Dilhunizade benim şekerim var insülin vurıyorım herşey normal 33. Haftaya girdim sayılır onun icin normal dedi ilk ileride dedi sonra normal 32+5 oldugu icin
Dilhunizade Suzanne bu bebegim cok asagida ve 2 yaşında bir oglum var onun pesinde de kosturmaktan sancilaniyordum o yuzden erken net çekmeye basladik da asıl zamanı ne zaman bilmiyorum
Kelebekk-0307 Nazlimom 33+0 bugün kontrole gittim 2200 42 cm dedi bize normalde her ay 700 800 gr alıyordu bu ay düşük almis kızım covid olmuştum sanırım onun etkisi var 😌
Ayse_35 32+2 kızım 2044kg, boyu 44cm. Doktor gayet iyi dedi. Nst kontrolü de yapıldı. İki hafta sonra tekrar gideceğim