Adalia mavisim32 canim suan 36 +2 deyim ve dun yaptirdim 2.seans mikroblyding ve ipek kirpik hic bir zarari yokmus doktorumm da dedi yaptirabilirsin sorun yok 😍🥰🥰
babynil @mavisim32 benm kuzenimin guzellik merkezi var yaptiriim dedm dogumdan sonra dedi. Cilt bakimi yapin bare dedim gebesin sana ozel yapmamiz lazm dediler gidemeden dogurdum
mavisim32 babynil bazıları acıdan falan dolayı mı artık bilmiyorum doğumu tetiklemesin diye falan kabul etmiyolar sanırım 🤷🏻♀️