Deletedmom727271 Son 1 saatim kaldı bir daha kan verip bitecek inşallah açlıktan değil de susuzluktan öleceğim 😁🤣🤣
dml33 Deletedmom727271 tek mı gittiniz bnde yaptircm 2 3 hafta sonrada ilkinde kardeşimle gitmistm kusan oluyoms diye duymustm bunda mecbur tek gidicm
Minigin_annesi0 dml33 kusacak bişey yok canım tadı çok güzel meyveli gazoz gibi benim hastanem elmalı verdi bana eşimin bile canı istedi öyle güzel koktu😂 üç saat ne acıktım ne susadım ben
dml33 Minigin_annesi0 ilk hamilelikte kusmadım skiciydi sadece beklemek kardesim vardı yanımda bunda çocukla gidemem esime birakcm tek gidicm bu hamiellikte herşeyden midem bulanio korkuom😁
Deletedmom727271 dml33 yavaş yavaş içtiğin zaman bişi olmuyor gazoz işte 😂😂 ilk hamileliğimde kusmuştum ben ama bunda kusmadım 😊daha donanımlı gittim bu sefer sanırım 😂