ZehraBaylar Doktorum 1 hafta sonra 12 haftalık olacağım gel 2li tarama yapacağız dedi. Ben 2li yaptıran 3lü yaptırmıyor falan ne yapacağımı şaşırdım ilk gebeliğim ne yapmalıyım ?
burcuacrr ZehraBaylar şaşırmaya gerek yok ki bir.kan alacaklar bebeğin burun kemiği var mı yok mu ona bakacaklar ense kalınlığında bir de. Yaptır o yüzden.
Cananyildiz ZehraBaylar ben yaptıracagm bence yapılması gerekiyor. Ilerleyen zamanlarda farkli bi durum geliştiği zaman doktor 2li tarama testini soruyor mesela. Bide yani kafam rahatlasın isterim. 3lu testi yaptırmayacağm inşallah 2li de temiz çıkar 🤲
Haticehatice ZehraBaylar 3. Gebeliğim üçündede yaptırmadım sadece kafa karıştırıcı çünkü yanılma payı yüksek.ama ters bir durum çıkarsa aldırıcam bebeği diyorsan kesin yaptır canım
zeynonunannesiiii ZehraBaylar 2li testin sonucunda doktor herhangi bir sorun görürse 3lü taramayı istiyor sorun yoksa 2li yetiyor bende yaptırmadım detaylı ultrason istedi