Babyloadinggg altın süt yapın yatmadan önce için, bana çok iyi geldi (altın süt: zencefil, zerdeçal, çubuk tarçını sütle kaynatıyorsunuz, ocaktan aldıktan sonra içine bal koyup içiyorsunuz) inanın öksürük ve boğaz ağrısına birebir.. gün içinde de sıcak suya limon sıkıp bal koyup içiyordum o da çok iyi geliyor..ve bol bol su, günde 3 litre ve ılık olsun.. gebelikte ilaç kullanmamak lazım mümkün olduğunca, doğal yollarla deneyin yine geçmezse gidin doktora