34 haftalığım . 4. Aydan itibaren lierac ve Hindistan cevizi yağı kullandım . 30. Haftaya kadar çatlak felan hiçbir şey yoktu. 30. Haftada kaşıntılarım başladı 32. Haftada maalesef alt karnımda çatlaklar oluştu .Bünyeyle alakalı sanırım . Kesinlikle kullanmakta fayda var krem yağ kullanmasak çok daha kötü olacaktır