Kardelenataklar 38+6 dayım bu son günler hiç gecmiyor ya ne Nişan geldi ne suyum bacaklarıma sürekli kramplar giriyor aşırı vajinada baskı hissediyorum kasigima dokundugumda çocuğun kafasını hissediyorum resmen post açan doguruyormus acaba bende de işe yarar mı 🤭
nuzunismail Kardelenataklar Ben de 38+6 yım bugün kontrolüm var bakalım durum ne 😁 nişanım geleli bir hafta oldu ama benim kızım hala kıpır kıpır heryerden geziyor kanala girdiğini de düşünmüyorum valla, hayırlısıyla alırız inş kucağımıza
Kardelenataklar nuzunismail inşallah hayırlısı ile Allah kucağına almayı nasip etsin kızlarımız nazlı olucak galiba 🤭☺️
Happycivcivmom Stres yaptıkça hic gelmiyor benim kızım 42.hafta da suni sancı ile geldi akışına birak sanki hiç onu beklemiyor muş gibi davran 😁😁