gulumse0611 Oda yapamam yapamam dedi bir gramlik iğne için her hafta sağlık ocağına mi gidilir dedim gösterdim nasıl yapıldığını iğne yapmayı bildiğim için şırıngayi doğru tuttumu hiç girdiği bile belli değil tabiki yanlış yere yapabilir o yüzden işaret bırakıyorum kalemle oraya yapıyor şansıma acıtan bir ilaç değilmiş dotex yağlı olsa kalça üstüne oturamazdim. Eltime de yazmış aynısını doktor eşim kaynima kendin yap kolaymış ben yapıyorum yengene demiş yapamamış kaynım eltim bacağından kendisi vuruyormus 🙄