Sevcan_altunkaya merhaba güzel anne. Bebekler doğduktan sonraki ilk hafta 200-300 gram kadar veriyorlar, vücutlarındaki ödemi atıyorlar. Bebeğin 3780 doğmuş ama hiç dediler mi hastanede veya sağlık ocağında şu kadar gram verdi diye? Atıyorum ilk hafta 3500’e düştüyse şu an 4400 olması demek 900 gram alması anlamına geliyor. Zaten anne sütü yetersizliği vs durumlarında 600 gram sınırı koyuyorlar diye biliyorum. 600 gramın altında alırsa mama takviyesi başlanıyor. Üstünde ise sadece anne sütüne devam. Gak meme guk meme modunda olmanız lazım sizin şu aralar. Her mızmızlandığında, ağladığında dayayın memeyi. Üç beş dk emmesi de çok kısa. 15 dk.yı bulmalı bu zamanlarda her emzirme. Sarılığı atabildi mi acaba?