Kizlar 38.haftamda yediğim covid golü beni cok etkiledi cok üzüldüm ama atlattım cok şükür. Neler.yaptim paylaşmak istedim 10.gunde negatifi görünce. Sadece burun akintim ve eklem agrim vardı üşütme sandim. 2 gün dinlendim gelmeyince pozitif çıktım. Doktorum hemen redoxon başlattı. Bol meyve.sebze. ateşin olursa parol dedi. Karantinam bitmeden hiçbir yere tabiki çıkmadım tavuk suyu corba bol meyve vs. Ama kontrole gittiğimde aa sana kan sulandirici igne önermedim mi dedi cok panik oldum. Önermemisti. Şükür ki pıhtılaşma olmadı o gun başladım 8 igne kullandım. İgne olduğun son gün testim negatifti. Yarin dogumum var dualarınızı bekliyorum. Insallah pıhtı vs sorunu yasamadan bu virüs vücudumdan tamamen atılmıştır etki bırakmadan. Çünkü dimer değerim malesef yüksek kaldı.. Ne zaman düşecek bilmiyorum umarım ameliyatta pıhtı sorunu yasamam. Dualarınızı bekliyorum.