Drsnbyfatma Merhaba güzel anneler hamileliğimin başındayım ve sık olmamakla birlikti yeşilimsi sarımsı bir akıntı görüyorum kötü koku filan yok yaşayanınız var mı böyle birşey
sudamlasi Drsnbyfatma enfeksiyon diye biliyorum ama mutlaka doktoruna söyle canım içtiğin suyun miktarını da arttır🙏🏻
Eda_mustafa Ben yaşadım doktoruma söyledim bol bol su iç dedi. Tahlillerim temiz çıktı çok şükür. Şuan 13 haftalığım
Drsnbyfatma Ben doktora gitmiyorum daha beş haftalık ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığı için yolda sarsılmaktan korkuyorum doktorumu bir arıyım ona göre hareket ederim 🙏🏻😘
Arenn Bende hic gecmiyor nekadar ilac tedavisi olsamda kultur vericem bakalim enfeksiyon yesil ve sari akinti kokusu muhim degil 😞