ayseyilmaz96 canım aynı durumu bende yaşadım doktorum benim içimdeki iltihabın patladığını söyledi af edersiniz ama aynı böyle küçük erkek bebeklerin işediği gibi ordan sıvı fişkırmıştı ve bel ağrım vardı hemn doktora gittiğimde beni ameliyat ettiler tekrardan yarayı kesip içini temizleyip diktiler ben bu olayı ilk gebeliğimde yaşadım ve şimdi ikinci gebeliğim bu yüzden hala çok korkuyorum ama ben yurtdışındayım bu işlemler yurtdışında oldu Türkiye de naparlar bilmiyorum belki başka türlü içindeki iltihapı temizlerler