benimmdunyamm Eşimin arkadaşının karısı doğurmuş benimm gittiğim doktorda doktor soruyormus sezeryan mi normal mi istiyorsun diye öyle soran var mı gerçekten
Sinem_20 benimmdunyamm Ben hiç duymadım görmedim kardeşimin eşine 2 gün suni verdiler ondan sonra sezaryene aldılar öyle bir seçenek yok sadece zorunlu sezaryenleri yapıyolar
Deryaasn benimmdunyamm benimde arkadasim 40 haftayi gecmisti dogum belirtisi vs yoktu tum gun suni sanci verip en son sezeryana aldilar.secme sansi verdiklerini sanmiyorum
bebislerimi_buyutuyorum benimmdunyamm ilk doğumum sezeryandi umarım beni de normal doğuma zorlamazlar 🤦🏻♀️🙁daha vaktim var diye doktorla konuşmadım devlet hastanesine gidiyorum ilk doğumum özelde eziyetli bir şekilde geçti
benimmdunyamm Merveonay valla bende öyle biliyorum ama eşim soruyor diyor hiç sanmıyorum sormazsa özele geçeriz dedi
tatliiannnee bebislerimi_buyutuyorum ilk dogumun sezeryan sa buda sezeryan olur canım normal doguma zorlanmasın merak etme
Selin12- bebislerimi_buyutuyorum canım sezeryan yaparlar seni devlet hastanesinde sezeryan olanları normal doğum a zorlamiyorlar dikişler patlar diye
bebislerimi_buyutuyorum benimmdunyamm 9 ay boyunca kontrole özel hastaneye gittim doktor baş hekim olmasına rağmen bana ihmal sonucu çok çektirdiler ve normal doğum yapmaya korkuyorum Allah iyi insanlarla karşılaştırsın gerçekten 🤲🏼
Selin12- benimmdunyamm ben devlet hastanesinde hiç denk gelmedim orada normal doğum için zorluyorlar zorunlu durumlar haricinde
benimmdunyamm Selin12- aynen bende öyle biliyorum eşimde sorarız dedi eğer yapmazsa özele gecelim dedi
benimmdunyamm bebislerimi_buyutuyorum Allah korumuş bari canım Allahim merhametli insanlarla karşılaştırsın hepimizi