Kızlar günaydın, size bir sorum olacaktı doktora gittiğimde son adet tarihim 19 temmuz diyordum ama o kanamam da adetten farklıydı sadece 3 gün ve ara ara az az sürdü daha sonra doktorum son adet tarihimi 8 gün kadar öne çekti 12 temmuz dedi fakat benim o 3 günlük kanamadan önceki son adet tarihim 28 Haziran sizce o 3 günlük kanama yerleşme kanaması olabilir mi normalde pek ağrım olmazdı ama biraz ağrılı geçmişti. Geçen gün doktora gittiğimde 31+2 ydim fakat ultrasonda 33 34 haftayla uyumlu çıkıyor ölçümleri yani demem o ki doktor tarihi öne aldığı halde yinede 2 3 hafta ileri çıkıyor bebeğim acaba o 3 günlük kanama yerleşme kanaması olabilir mi son adet tarihi 28 hazirana çekilme gibi bir durum olabilir mi? Doktorumu yeni değiştirdim bir hafta sonra kontrolüm var ancak o zaman soracağım sizlerede danışmak istedim başına gelen veya bilgisi olan vardır belki.