Öncelikle Allah yardımcınız olsun sağlıkla kavuşun bebeğinize. Ben ilkinde daha çabuk toparlandım ama 4 gün dayanılmaz bi boyun ağrısı çektim. İkincisinde ayaklanmam biraz zor oldu karnımı bastırdıkları için biraz ağrı acı oldu yani kişiden kişiye değişiyordur mutlaka. Ama korkmayın olup bitiveriyor biz bebeğimle 2ay 23günlük olduk bile mis kokulum yanımda yatıyo onun için herşeye değer 🥰🥰