Diqudiqu o testlere çok güvenme canım .Şeytanın vesveselerine de kaptırma kendini .Testleri olumsuz çıkıp çocukları sağlıklı doğan,testleri olumlu çıkıp çocukları sağlıksız doğan çok insan var .O yüzden içini ferah tut.Rabbim nasıl isterse, son dakikaya kadar hiçbişey belli olmaz .İçini ferahlat diye yazmak istedim .Sağlıkla kucaklaşırız bebişlerimizle inşallah 🌸