Melisaelf gıttım ilk 3 ay bırsey yapamadı sonrasında cok agrısı vardı antıbıyotık verdı ama bunları verırken mutlaka kadın dogum doktorumdan ızın aldı
Ilerledı dısım devlete gıttım tekrar oda imzalı kagıt olmadan bakmadı ıkı dışim agrıyordu bırı kanal tedavılı olan dısımın dolgusu dıgerı ıse kanal tedavısı olacak olmamıs ama ole olması gereken dısım miş ımza aldıktan sonra kadın dogumumdan dolgumu anestesız ıgnesız hemen yaptı kı zaten bırsey hısetmedım dıgerı duruyor devlette randevu yok onu o doktor yapamıyormus bu hafta 30. Haftamız doktorum 32 kadar yapabılırsın dedı bızde özelden aldık randevu Çarşamba’da gıdecegız Allahın ıznı ile kısaca doktorunuz ne derse ole gıdıyor sıstem sızın ve bebegınızın riskıne göre sekıllenıyor durum