Dilara9406 Cok ozur dileyerek yaziyorum 28.haftadayim ve ishal olsum mide bulantim da var nedendir acaba bilen varmi yada nasil gecer 😶😔😔
Nezii Dilara9406 Üşütmüşsündür. Ayaklarını sıcak tut bol su iç , muz, yağsız haşlanmış payates ye. Yani klasik çözümler :) geçmiş olsun
Anneoluyorummmm Dilara9406 üşüttün belki de.. patates haşlaması yoğurt falan ye suda iç ki su kaybetme
Masiyah Dilara9406 magnezyum ve demir ilaçlarındanda olabiliyormuş ben geçenlerde aynı septomlarla dahiliyeye gittim bir sürü test yaptı ilaçları bıraktırdı.Reflöre başlattı.Eğer devam ederse ihmal etmeden imkanın oldugunda hastaneye git canım.
Dilara9406 Nezii çok teşekkür ederim canım en cok mide bulantisi beter etti beni sabah sabah çektiğim neyse 🤦♀️🤦♀️😶
mrvkrr Dilara9406 canım yakınımda aynı suan reflor verdiler probiyotik bulantın içinde prilam içebilirsin gebelikte güvenli ilaçtır
Dilara9406 Masiyah canim magnezyum veya demir ilaci kullanmiyorum doktorlarim ilac yazmiyo nedende tek kullandigim sey guatir hapim bide devit-3 oda sadece 2 damla yani
berilzumrut511 Masiyah evet bunu bende yaşamıştım magnezyum ve Demir ilacını arka arkaya içmemek gerekiyormuş birini gündüz birini gece içince düzelmişti benim
Noyan_ege Dilara9406 bende bunları kullanamıyorum alarji yapıyor bana kan değerlerinin nasıl çıkıyor acaba benim çok düşük çıktı dogumda kan takarız dediler
Dilara9406 Noyan_ege hic bakilmadi kan degerime csnim sadece kan uyuşmazlığı icin baktilar yani bana niye bisey yapmiyolar ya herkez bisey kullaniyo 😁😁🤦♀️
Dilara9406 mrvkrr prilami bidaha baslamak istemiyorum canim daha iyiyim düzeldim elektrikli battaniye sicak tutu iyi geldi