Bende doğum öncesi lazere gidiyordum bir ara kısaltma yaptım baktım olmuyor agdaya gittim ilk sefer birazcık acıdı sonrası hiç acımadı kızlar acısa da geçiyor zaten korkmayin mis gibi oluyorsunuz ve kıllar çok geç çıkıyor 2 ay önce aldirmistim bacağımi daha dün yeni gittim ona rağmen çokkk az çıkmıştı doğumdan önce bile baştan aşağı gitmeyi düşünüyorum lazer acısı çekenler agdadan korkmasın bir kaç çekmeden sonra acı geçiyor her taraf uyuşuyor. Amaa en büyük tavsiyem her tarafinizi alın genital öyle alın çünkü vücut acıya alışıyor o zaman genital çok az acıyor önce genital alırsanız çok canınız yanar