Fat07 Haftaya giriyorum. 4 martta nasip olursa doğuracağım. Ancak iki gündür tansiyonum yüksek ensem ağrıyor sürekli. 15/9 - 14/8 şeklinde seyrediyor tansiyonum. Doktoruma sorduğumda 3 gün takip et duruma göre bakalım dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Düşürmek için neler yaptınız?