pelinnur Kızlar sezaryen doğum yaptım çarşamba günü bugünde çıkıcaz inşallah.. benim 2. Sezaryen doğumun çok korkuyordum ama gerçekten korkacak hiç bişey yokmuş boşuna strese girmişim .. sizlerde sağlıkla bebeklerinize kavuşun inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Birminikcivciv pelinnur inşallah gözün Aydın bana da dua et bende kucağına alayım kesede bebeği görmeyi bekliyorum. Adım Melisa ♥️🐣