Rabisss95 Arkadaşlar bugün aşılamamın 15. Günü . Pembemsi kırmızımsı akıntım geliyo azar azar . Ağrım sızım yok hafif göğüslerim ağrıyo 2-3 gündür. Adetime 2 gün vardı. Sizce adet mi görüyorum yoksa doktoruma gitmeli miyim ? Var mı bu durumu yaşayan ?
Patito__ Rabisss95 druna gitmeden bilemeyiz ki bunu Ama kirmiziya donukse adet olma ihtimali daha yuksektir yinede gidin ne olr ne olmz
Mehtapca06 Rabisss95 sadece pembe olsa yerleşme olabilir derdim de kırmızı varsa bilemeyiz inşallah güzel sonuçlar alirsin adet görüp hamile olanda var sonuçta hakkınızda hayırlısı 🌺
2022bebeki Rabisss95 asilamanin 12. Günü kan testi yapmamı söylemişti doktorum siz neden bu kadar geciktiniz? Kan ya da kaset test yapsaniz cikar :)