OndokuzEkim- Kizlar gecikmenin 19.gunundeyim hala adet olmadim 8 gun once verdigim kan negatif cikti doktorum tarlusal verdi ama kullanmak istemedim. Bugun test yaptim yapar yapmaz tek cizgiyi gorunce kenara koydum oyle bi yarim saat sonra baktigimda boyle olmustu sizce kuruma cizgisimi ? https://imgyukle.com/i/EJEvdo
Patito__ OndokuzEkim- bende bir markada bole denk gelmistm Ama baskalarndan bole olup hamile olanda okudum test verin en iisi mi siz yada tekrrlrin iki gun sonra ZAten ozmn hemen cikmali
benimmdunyamm OndokuzEkim- kuruma çizgisi sonra çıkan çizgiler geçersizdir benim 1 saat sonra kıpkırmızı çıkmıştı ama gebelik çıkmadı ilk 10 dk içinde çıkması lazımdi
pims OndokuzEkim- canım 19 gün az da değil normalde bukadar gecikirmiydi geç döllenme oluyordur tekrar kan versen iyi olur
sdymtl Kan ver bence benim 10.gün çıktı testte. Geç döllenme olabilir ama bu test kuruma çizgisi gibi. İdrar fazla gelmiş.
Egelibiri48 Gebelik varsa anında çift çizgi belirginleşmesi gerekiyo normalde . Adetiniz çok fazla geçikmiş . Kan verip sonuca göre adet söktürücü kullanın bence yada kendiliğinden gelmesini bekleyin . Bu test negatif gibi duruyo 😔
OndokuzEkim- Egelibiri48 11. Gun test vermistim negatifti doktor sokturucu verdi ama kullanmak istemiyorum kendiliginden gelir diye dusundum