Merhaba erken dogum tehlikem var 33 haftaligim doktor bebek bi hayli kanalda gozukuyo dedi gercektende agrilarim falan oluyor progestan kullaniyorum . Gece 12 den beri bebek aşırı hareketli şu saat oldu hareketlerinden uyyamiyorum hicboyle olmazdi tekmeleyip duruyo doluluk hisside var zaten sizce dogum yakinmi ondanmi boyle bu benim ikinci hamileligim ilki sezeryan