Glshhhh94 ameliyatta kanaman çok mu oldu acaba benim iri bebek ve suyu fazlaydı çok kanama olunca benden önce doğum yapanlar kalkabilmişti ben kalkamamıştım denemeye geldiler bayılacak gibi oldum hemen tekrar yatırdılar ertesi gün denemede kalkabildim