Gzde14 Kızlar dün doktorum istedi ama ben tok oldugum için yaptiramadim bugüne kaldi daha yeni 3 tane kraker yedim bir sıkıntı olurmu
betllyanar- Gzde14 gece yatmadan yenen ve içilen şeyler bile etkılıyor dogru sonuç için 8 saatlık aclık olması gerekıyor. Açlık kan şekeriniz muhtemelen yuksek cıkar
gldn065807 Gzde14 malesef sonucunu etkiler su bile içmemen gerekiyor açlık kanını verene kadar ben her ay düzenli verdiğim için biliyorum endokrin takipliyim pazartesi git daha sağlıklı sonuç alırsin
Gzde14 Anneoluyorummmm ben seker yüklemesi yaptirdim sekerli su icip onda aç kaldimm bunda sadece kan verceml
Anneoluyorummmm Gzde14 Farketmez ki, ama doktorunuza sorun biz ondan iyi bilemeyiz zaten de sadece yasadıklarımızı yorumluyoruz. Geçmiş olsun.