Mucizemiizz Kizlar var mi bu haftalarda olanlar? Bebisleri hissetmeye basladiniz mi? Alisverisler ne durumda😍
Pineapplemom Mucizemiizz merhaba bende 19+5 kıyafet alısverisi biberon emizik tırnak makası havlu vs bitti beşik araba puset onlar kaldı bide bez 😊
Nryozr4 Hala hissedemiyorum erken galiba çoğunluk hep geç hissetmiş hayırlısı tek iyi olsun da 😊Daha hiç bişey almadım valla bir tane çorap la bekliyorum 😂
Mucizemiizz Nryozr4 Bende henuz net birsey hissedemedim arada pit pit oluyor o kadar doktorum 20. Haftada hissedersin dedi ama bekliyoruz bakalim😌
Busradogann Ben bu haftadan itibaren hissetmeye başladım çok şükür onun dışında hala mide bulantısı çekiyorum prilam bitmişti 3 gündür almıyorum ama 2 gündür mahvetti beni yarın hemen yazdiracagim 🤢
Mucizemiizz Busradogann Bende prilami biraktim 13. Haftada biraz zorlandim sonra duzeldi bulantilarim şükür nasil hissettiniz tekme tarzimi pit pitmi😌
Nryozr4 Mucizemiizz bana da öyle diyorlar ama hergün bekliyorum acaba ne zaman hissedicem diye 😊 sakin bebeklerimiz var demekki hayırlısıyla gelsinler de 🙏🏻
Busradogann Mucizemiizz ben dayanamadım bugün yazdirip aldim. Yok pıt pıt degil hareketini hissediyorum bariz 😊
Kubos01 Bizde 19 olduk ikinci bebiş o yüzden erken hissettim birkaçgğndğr hissediyorum böbrek taşı idrar kanalına düşmüş onun ağrısını çektim
Mucizemiizz Kubos01 Evet ikinciler daha erken hissediliyormus Cok gecmis olsun bende idrar yolu enfeksiyonuyla ugrasiyorum cok zor
Mucizemiizz Nryozr4 Aynen oyle hissedenlere hayran kaliyorum elimde olsa hergun ultrasona giricem cunku😌
Mucizemiizz Busradogann Yaa ne guzel darisi basimiza🙏İlk hareketler oyleydi ama dimi pit pit seklindeydi?
Kubos01 Mucizemiizz çok geçmiş olsun evet doktorumuz da özellikle uyardı idrar yolu enfeksiyonu a dikkat edelim diye 🤧
Kubos01 Mucizemiizz maalesef siz bol bol su için ve pamuklu iç çamaşırı giyin yapabilirseniz üyüleyin çok faydası oluyor