Egamze devlet bence. Aynı şeyin ucretsizi varken neden bu devirde çocuğuma harcayacağım miktarı bı gece için 5-8 bin vereyim. normalde iki normal doğum yaptım doktorlar asistanlar ebeler hemşireler hepsi başımdaydi ilgilendi yine kısmetse devlete gidiyorum. Eğer biseylerden kisacaksan ne bileyim kredi çekip yada elinde olanı bozdurmayi düşünüyorsan hiç gerek yok he keyfi benim param var durumum çok güzel biz lux yaşıyoruz diyorsan o ayrı