Muazzezz Haftama giriyorum ilk gebeliğim. 2-3 gündür vajina ve makatta bıçak saplama hissi ile uyanıyorum sabah ya da ara ara gece de. Normal mi? Yaşadınız mı? Sebebi bebeğin baskısı mıdır?
Meltemkrkmz Muazzezz canm korkma normal. Kanama olmadığı surece endıselenms. Rahim büyüdüğü için oluyor o. Yada bebişin ayakları aşağıdadır 🥰