Kizlaar bu doğum sancısı mi acaba 🤦🏼♀️saat 3 gibi sanki gaz sancısı gibi bı sancı girdi kivrandiriyor belime vurdu ağrısı erken dogum riskim var nasıl bı ağrı olursa Dr umu aramaliym. 35. Haftamdaym yani yalancı sanci dedikleri de böyle çok ağrılı bişey mi bu arada su ve nişan gelme durumu yok bunlar olmadan da doğum başlar mi