Kizlar ben ovulasyon testi ile ayın 9 unda yumurtlama gördüm. Uygulamada da tahminen reglime 5 gun var ama ben genelde uygulamaya gore 2 gun önce oluyorum. Ve bi kac gundur canim surekli bisi istiyo tok oldugum halde tabaga yemek koyup yedigimi biliyorum yani. Mesela çarşamba gunu surekli mutfakta bisiler yedim ama bu aksam canim hic bisey istemedi. Yani bi gitgelli bu durum. Bu aksam da şans eseri fark ettim ki göguslerimde aci gibi his var yani aci degil de biraz sıkar gibi yapıyorum agriyla aci gibi bisi hissediyorum. Acaba belirti mi bunlar. Kimyasal gebelik gecirdim Aralikda bunlar var miydi bilmiyorum kasiklarimda ve belimde bi kac dakikalik sanci agri oluyodu o kadar. Sizce olabilir mi? Gebelik olupda benim gibi olan var mi?