Arkdaşlar 38 haftalığım bu haftaya kadar herşey normaldi 10 gün sonra gidince suda azalma var 1 hafta sonra tekrar gel dedi bu arada çatı muaynesi oldum normal doğuma uygun dedi ama su dahada fazla azalırsa sezeryana alabilirim dedi bilgisi olan varmı 2 gündür havuç suyu içiyorum bol yürüyüş yapıyorum böyle olup normal doğum yapn varmı ?