dnzm1 siz yine doktorunuza danışın ama benim 19. haftada bi kere geldi ilişki sonrası değildi doktora gittiğimde sordum olabilir bu haftalarda ama yoğun olursa hemen gel dedi azıcık bi kahverengi leke olmuştu bu haftalarda normla sanırım burda da bi kaç tartışmada gördüm ilerleyen haftalarda bile tek tük yaşayan var korkma derim 🙏🏼