Bebekbekliyorum hiç art niyet olmadığı ve eşinizin kalbinin temizliği belli. Sizin kalbinize, sevginize gram şüphesi yokmuş ki eski sevgili vs aklına bile gelmemiş. Alışığız biz anaokulundaki ilk sevgilisini bile kıskanan insanlara,tuhaf geliyor. Tuhaf olan siz değilken oysaki 🥰 eşiniz istiyormuş, sizin de sevdiğiniz bir isimmiş. Geri kalanın hiçbir önemi yok. Mutluluğunuz daim olsun, bebeğinizi kucağınıza sağ Salim alın inşallah.