Nilduruym1 Benimde sol tarafımda fena bir ağrı oluyor yürüyemiyorum. Sanki birşey batıyor gibi ben de 30.haftamdayım
Nurevrenli 4. aydan beri çekiyorm bel ağrısını şuan 38+6yım belim Yerinden çıkıp geri oturuyo sanki kasıklarıma kadar ağrım oluyo 😔
Twinsmom1 Şuna aynı acıyı bende çekiyorum sol tarafımda bir bel ağrısı anlatamam sanki bıçak saplıyorlar ve hala kesilmedi 34+1 ikiz gebeliğim var erken doğum riskimiz var sancımı diye korkmuyor değilim açıkcası