Kızlar bu akşam pijamam baya sırılsıklam olacak şekilde kanamam oldu hemen en yakın hastaneye gittim orda baktılar bebek kalp atışı var açılma yok ama kanama yoğun yatış için yerleri yokmuş başka bi hastaneye gitmemi istediler hemen çıktım gittim orda da ayrı muane aynı şeyler kan aldılar ve sonuçları resmen 4 saatte çıktı o 4 saatte kanamam arttı , kan uyuşmazlığı iğnesi yapıp eve gönderdiler beni 4 saat sonra tekrar bi muane yapmadan. Sabah kendi doktoruma gidicem ama hala kanamam var başına böyle bi şey gelipte bebeği sağlıkla doğan kanaması duran var mı? Daha önce de çok düşüğüm oldu bi kızım var şuan. Genetik tüm araştırmalar yapıldı her şey temiz ama ben devamlı düşük yapıyorum hastanesinden ayrı çatalından acısından ayrı mental sağlığım berbat durumda başına gelenler lütfen bi şeyler söylesin bana