Soncul 6,5-7 kilo arası gidip geliyorum. Dr umun söylediğine göre kilolu hamile kalanlar daha az kilo alırmış. Yağ oranım fazla olduğu için muhtemelen bebek benim depomdan alıyor şu an 3 kiloyu geçti zaten bebek de. Günde minimum 2-2,5 lt su tüketiyorum ve bu zamana kadar haftada 4 gün yarım saat yürüyüş yaptım bunların da etkisi olduğunu düşünüyorum. Hamur da yiyorum tatlı da