Elvanozturk benim ablam ikizleri orda doğurdu doktorlarda ilgi şahane bebekler küveze alındı yoğun bakım ünitesinde titizlikle çalışıyorlar. Odalar tertemiz ferah bi hastane ben de 26 haftalığım sadık beye gidiyorum çok memnunum normal doğum olcak kısmetse 2. Gebeliğimi yaşıyorum ilki egepoldeydi maalesef memnun kalmadım doktorumdan