Merveofs Kızlar kilo almak istiyorum ama yemekle de aram yok napıcam bilmiyorum hamile olduğuma bile gören şaşırıyor. Ne deneyebilirim kilo için?
tugbaacng Merveofs neden almak istiyorsunuz ki önemli olan bebeğinizin sağlıklı, haftasına göre uyumlu kiloda olması. Kilo alınca insan cok agırlasıyor, kıyafet sıkıntısı oluyor, catlak derdi oluyor, doğumu bile etkiliyor. Ugrasmayin bence.
Tansum Merveofs kaç kilosunuz ki benim de böyle bir derdim vardı fakat bebeğimin kilosu güzel haftasına göre uyumlu felan sağlıklı bu yüzden hiç takmıyorum ha karnın çok büyüdü mü dersen zayıf insanlar da aksine daha çok belli olur ama benim karın içim geniş olduğu İçin çok belli etmiyorum orası ayrı 😀 onun dışında kilonu takma bence bebeğine odaklan 🥰
Renasumut Merveofs bende başlarda almadım zaten 47 kiloyla hamile kalmıstım şuan 37.haftamdayım 64 kilo oldum yine de cok şişmedim ödem olmadı çatlak olmadı bana da herkes hiç kilo almıyorsun falan dediler ama böyle daha iyi zaten 7.aydan itibaren alıyorsun ben 7.ayda 55 kiloydum 8.ayda gittim 64 olmustum
Merveofs Tansum Hamilelik ve bebek dışında kendim için sadece yani zayıfım bir türlü alamıyorum böyle zayıf olmak hoşuma gitmiyor 47 kiloyum o da şu hamilelikte aldım birkaç kilo öyle 47 oldum
tugbaacng Merveofs bol bol kaşarlı tost, kızartma, cips, muz filan yiyebilirsiniz 😂 bol bol yatın bi de hareketsiz durun 1 ayda 2 3 kg alırsınız.
Renasumut Merveofs son aylarda alırsınız emin olun ☺️Ben bebek kilo alsın diye sabahları tahin pekmez kaşar ve yumurta yemege basladım sonra muz ve süt tüketmeye basladm o şekilde almaya basladım ki şuan iştahım cok açılmış doymuyorum sürekli açım ☺️
Tansum Merveofs evet bende sizin gibiyim hiç üzülmeyin yalnız değilsiniz ama sağlığınız yerinde olsun bebeğinizin de aynı şekilde gerisi gelir Allah’ın izniyle kilo da alırsınız 6 7 aydan sonra çok alınıyormuş bol bol yiyin
Nurcanben Merveofs kız sen yine iyisin ben hamileyken nasıl oluyor bilmiyorum ama 1 ayda 50 oldum kürtajdan sonra yine 42 kiloya düştüm 😂
Renasumut tugbaacng bu seferde midesi kötü olacak ama☺️Ben cips yedim bi akşam sabaha kadar uyuyamadım midemin ağrısından
Renasumut Tansum evet bende zayıftım o aylardan sonra almaya basladım gerçekten ister istemeden iştahınız açılıyor ve yiyorsunuz
Renasumut Soncul kesinlikle bende bebeğin kilosu az diye basladım yemege sonra devam ettim şuan sabahları 6 gibi kalkıp birseyler yiyorum yoksa uyuyamıyorum elim ayağım boşalıyor açlıktan
Semra120220 Merveofs valla kendimi hep zayıf bilirdim şu yaşıma kadar ama hamile kaldım 49 kilo ile şuan 32+5 haftalık hamileyim 73 kiloyum alırsın zamanla