Aryam Guzel anneler iyiakshamlar hepinize 12 haftalik hamileyim chok kotu bash agri yashiyorum tansiyonumda dushmush yashayan oldumu acaba nedeni ne ola vilir chok bilgim yok endishelendim biraz sizlerden yardim istedim 😔
Babies16 Aryam hormonlardan olabiliyor.karanlik ortamlarda istrahat etmeyi deneyin.ışık tetikleyebiliyor