Benim de durum aynıydı ilk üç ay bir şey de vermemişti doktor ilerde vitaminlere başlayınca düzelir demişti ama ağlayasım geliyordu dökülen saçlarımı görünce:( ezcaneden badem yağı aldım sürdüm organik şampuana da başladım zaten genelde temiz içerikli kullanıyordum biraz azaldığını fark ettim. 3 ay dolunca da çok şükür demir ilacın içmeye başlayınca düzeldi biraz eksiklik vardı kanımda zaten tamamlandı demek ki