Ersibneh Progestan hap kullananlar ne için kullandınız benim çok az kahve leke var diye doktorum verdi kaç gğn kullanmam doğru olur sizce
Gorkeminannesi Ersibneh bana da kahve leke icin verdi ben üç dört gün ictim sonra leke gelmeyince biraktim bitirmem gerekiyor muydu bilmiyorum sormadım
Bade256 Ersibneh 14. Haftadayım hala kullanıyorum iğne de oluyorum. 8. Haftada lekeyle başladı tam bitti diyorum yine geliyo hatta geçen gün bildiğin adet oldum yani o kadar kanama oldu daha ne kadar kullanıcam bende bilmiyorum. Lekenmeleriniz bitse bile 12. Haftaya kadar kullandırtıyolar diye biliyorum
Aysenkaya Kullanmanda hiç bir sakınca yok hatta çok iyi bir ilaç ben vajinadan kullanmıştım 10. Haftaya kadar sonra bıraktırdı doktor. Aynı şekilde kanamam olmuştu ve düşük riskini önleyen bi ilaç için rahat olsun
Deletedmom455465 Aysenkaya ya kusura bakmayın bilmediğimden soruyorum düşüğü engelliyorsa bu doktorlar ilk 3 ay herkese yazsa iyi olmaz mi? Hani durup dururken kanama yaşamaz kimse. Benim kanamam olmadı ama endişeliyim ya olursa diye bana da yazsa olmaz mi mesela
Yasmin_yaso Deletedmom455465 biz öyle yaptık mesela seneler sonra olmustu doktorum işinde çok başarılı bir inferlite doktoru . Kendısı hamıle kalmadan önce başlattı ve hamıle kaldıktan sonra da 13. Haftaya kadar devam ettım . Hıc bır zararı yok aksıne vücut ıcın gereklı olan progesteron hormonu içerdiği için takvıye edıcı ve gereklı bir hormon ılacı . Tek sıkıntısı uyku yapıyor ama oda sorun degıl . Vajınadan alınca uyku yapmaz ama ben vajınadan yapamadım oral aldım ve ıyı kı de kullanmışım . Bebeğin gelısımı ıcınde çok gereklı bir hormon
Aysenkaya Deletedmom455465 ben hamile kaldığımı öğrendim doktor direk iğnesine başladı sonrasında kanamam olunca vajinadan koymam için hap verdi doktordan doktora değişebiliyor
Pamuguummm Ersibneh Benim 7. Haftamda lekelenmem olmuştu o zaman başlamıştım. 35. haftada bıraktım. Doktorunuz ne kadar süre kullan derse o zamana kadar devam ediyorsunuz.
Gmzgnn34 Ersibneh canm ben hamilelgmn en basnsan beri kullaniorm 12 haftata kadr kullandm kes dedi doktrm biraktm tekrr o kahve leke oldu 19 haftalgm hala kullanıyorum vajinadn fitil olrk.