Ben 37+5 haftalık hamileyim kızlar. 39+1e sezeryan randevusu verdi doktor. İkinci doğum olucak Allah nasip ederse. Bugün özellikle aşırı derecede bel ve kasık ağrım var kasılmalarım oluyor. Bebek baş aşağı pozisyonda olmasına rağmen sanki ayakları asagdayms gibi sızlamalarım oluyo kasılma sırasında. İlk çocuğumda sadece kasılma oldu sancım olmadı o yüzden sancı nasıl bisey bilmiyorum. Sizce sancılar mı başladı? Sizde durumlar nasıl kızlar