BuseeeOzbay Merhaba arkadaşlar, yarın saat on birde belden uyuşturmalı sezaryen olucam, çok garip hisler içindeyim, korkuyorum, heyecanlıyım, tecrübeli anneler tavsiyelerinizi ve hikayelerinizi anlatırsanız çok sevinirim şuan uyuyamıyorum da beeen 🙈🙈🙈
GAMSSE BuseeeOzbay hic korkmayin bnde sezeryan oldum ilk gun biraz zor oluyor ama ikinci gun daha iyi topluyosunuz kendinizi bol bol hareket etmek gerekiyo yuruyus yavas adimlarla anezteziyi atmak icin kahve icin hemen ben batikonla surekli sezeryan yerimi temizledim hemen kuruttu iyilestirmisti
holly BuseeeOzbay sağlıkla gelsin minik 🤍 hersey bi süreç gelip geçecek tadını çıkar. Benden sana tavsiye eğer özel de yapacaksan bebek doğar doğmaz fotoğraf çekermişsiniz die rica et. O anı ölümsüzleştir çok güzel oluyo 🥰
Prenseslerin_Annesi01 BuseeeOzbay canım Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin bu sabah 10 aldım kızımı kucagima spinal anestezi ile korkulacak hiç birseyy yok Allah’ın izniyle hissetmiyor sun bile igneyi 20 dk olup bitiyo hersey hastanede odasından yazıyorum Rabbim yar ve yardımcınız olsun cumlenizin 🤲
mekutlu12 BuseeeOzbay sağlıkla gelir inşallah 🙏🏻 Her şeyi akışına bırak sadece bebişine kavuşmanın heyecanını yaşa onun dışında ameliyat vs nasıl olduğunu bile anlamadan olup bitiyo ☺️ Tavsiye olarak da emzirmek istiyosan ve bebeğin emmekte zorlanırsa pes etme. Ağrın olsa da sütün yok denicek kadar az olsa da bebeğin memeyi tutamıyo olsa da vazgeçme. Olumlu düşündükçe sütün de gelir bebeğin de doyar. Benim en büyük sıkıntım bebeğim meme tutmakta zorlanıyodu çok çabalıyodum ve tutunca da damla damla gelen süte tahammül edemeyip yorulup bırakıyodu. 3 gün böyle geçti ısrarla emzirmeye çalıştım yorulunca çenesini elimle destekledim sonra bebeğim emmeyi öğrendi sütüm de artık emdiği için arttı