Elif5561 asyaa15 normal canım kafası aşşadadır o yüzden öyle hissediyorsundur benimde öyle doktora sorduğumda gayet normal dedi.
Yavrukartal87 mercimekveannesiiii bana progesteron sadece hamileligimin basinda verdi simdiye kadar bisi kullanmadim canim 1 marttada dogumum olucak insallah sendede bsi olmaz sikintisiz gecirirsin bu sureci