Kızlar gece itibariyle 20 haftalık olduk biz nasıl geçiyor hareketlenmeler başladım bebişlerin ben 1 haftadır hissetmeye başladım minnağımı
sırt ağrısı dışında güzel geçiyor şimdilik 14 marta detayli var bu şekilde çok heyecanlı zaman geçmek bilmiyor 😀 sizler nasılsınız nasıl geçiyor