Sevgi_ulu Kızımı 38+0 da geçen yıl doğurdum. Lavaboya gitmiştim gece 12’de önce kan sonra sızıntı şeklinde su geldi. Sonra sızıntı şeklinde gelen su miktarı arttı. Duş alıp hastaneye gittik. Ped takmıştım, hastane bize 10 dk bile yok mesafesi. Dizlerime kadar su olmuştu. Yani suyunuz gelirse anlamamak mümkün olmuyor.